Yamaa5.Frbb.Net
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Yamaa5.Frbb.Net

welcome for all

البوابةالبوابة  الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

بجد كده كتير جدااااااااااا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مسلمه
صاحب موقع يـامــا
صاحب موقع يـامــا
مسلمه

انثى
الدولـه : بجد كده كتير جدااااااااااا Egyptpb9
تقييم منتـديـــات يامـــا : بجد كده كتير جدااااااااااا Modogold

بجد كده كتير جدااااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: بجد كده كتير جدااااااااااا   بجد كده كتير جدااااااااااا I_icon_minitimeالجمعة فبراير 29, 2008 1:10 am

والله كده فعلا كتير جدااا حرام فين الاعضاء اللي بيدخلوا المنتدي وفين موضعهم يا فرحتي بتدخلوا علشان يبان ان انتوا دخلتم انهارده فين شغل الاعضاء قبطان طلبت قسم السياسه فين شغلك فيه اهو نازل بقالوا كام يوم ومانزلتش حتي موضوع واحد فيه واحمد ديشه بيدخل يرد علي لعبتين ويطلع اومال اداري ازاي فين مواضعكم فين عجبكم شكل المنتدي كده حرام يبقي الحمل كله علي 3 اعضاء بس انا ومحمود واشرف كل مشرف وكل ايداري بيدخل بيشوف حد رد علي مواضيعوا ولا لاء لو محدش رد بيخرجوا مش بينزلوا مواضيع ليه وايه السبب انا لو كنت ليا صلحيات محمود والله لكنت غيرت فريق الاداره كله وفريق الاشراف كله لانه بجد مش شغال بيدخلوا يردو علي الالعاب او موضعهم بس ليه فين الشغل وفي كمان مش بيدخلوا زي غزال وسفير وقطه ممكن تدخل يوم وباقي الاسبوع لا و hossam@kaboده مشركاته اساسا صفر فين شغلوا في المنتدي وكمان حسام البوب وكمانWiLd FoXالحكايه مش ان انت تدخل وبس لا المفروض تعتبر المنتدي ده بتاعك انت لو اعتبرتوا بتاعك صدقني مش هيعجبك منظرو كده لانه بجد حرام الضغط كبير علي محمود مافيش حد بيساعد في المنتدي
MaXwell
يـامـاوى شـادد حيلـه
يـامـاوى شـادد حيلـه
MaXwell

ذكر
الدولـه : بجد كده كتير جدااااااااااا Egyptpb9

بجد كده كتير جدااااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: بجد كده كتير جدااااااااااا   بجد كده كتير جدااااااااااا I_icon_minitimeالخميس مارس 13, 2008 2:54 am

والله يا مسلمه انا بعمل الى عليا فى القسم بتاعى
اعمل ايه تانى

بجد كده كتير جدااااااااااا
صفحة 1 من اصل 1